Thursday, December 24, 2009

Jodoh Untuk Semua

Assalamualaikum...salam mesti le diberi dulu kan..so ni kali kedua aku memblog kt cni..penat cari manalah blog aku..maklumlaa..da dkt 3 bulan buat blog tp tk aktif2 pon..kunun2 sebok laa..huhu..anyway..aku nak citer pasal satu topik y buat aku berkobar2 jer nk bercuti ujung tahun ni..iaitu..hehe..KENDURI KAWEN...

Gni, ni kisah sedara mara belah mak aku laa..aku mati2 bajet dia da kawen..tktau la pulak y dia still anak dara agi, sbb aku dok tgk ngn dia nyer dressing n anak2 kecil y bergayutan keliling dia..lohhh..rupa2nya tu anak sedara dia..Glad la dia da jmpe jdoh y sesuai..td p kenduri dia, ada snap pic, tp tkmo la kan publish sni tnpa permission dia...

Umur dia ada le r kot dlm lingkungan 3o an ke 40 an, tanya mak aku..dia cm menyikretkan je umur..tp dr pengamatan aku..lewat dh usia dia tu..cuma disni aku nk beri semangat utk diri aku y masih solo agi ni ngn kt semua org lain y masih tkder pasangan..percayalah..jodoh itu ada..cuma..lambat atau cepat..so. jgn le r kita sedih2 tahap maut kerana frust org tkmo kt kiter..tu bukan sbb kita tk cun..tp sbb tkder agi jdoh y sesuai y boleh membahagiakan kita...tgu agi aku post apa2 esok lusa..beselaaa..baru nk belajar jd blogger ni..PEACE....

No comments:

Post a Comment