Sunday, December 27, 2009

Ex Bf yang ..eeee..




Ni kisah my ex bf..newest, da clash almost 1 month..mmmm..nk ke diceritakan keburukan dia? tk perlu la kot..sbb dia bukan jahat sgt..cuma..ceh...ada gk cumanya tu kan..yerlaa..kalau tk ape ke halnye aku wat entry ni..aku gerammmm la sgt2 kt diaaa..tp tktau nk luahkan perasaan geram ni mcm mana..nk nangis ke. meraung ke, mencarut ke? tk pandai laaa..aku juz silentkan diri je n buat keje lain utk membusykan diri..sebagai hasilnya, tadi aku dah berjaya jahitkan kain selimut daripada kain2 perca...lawa oooo..kain2 tu aku amik dr kain2 lama baju kurung, tapi pilih2 laa..jgn y licin2..ala2 cotton gtu..aku buat 3 lapis, so tebal mcm gebar..

Adik aku tanya, awat, tkder duit dh ke smpai nk guna barang2 lama..aku memang suka recycle barang2 lama ni..aku keje cikgu, sure ada duit nk beli konforter, but this is my hobby..mmmm

Actually nk citer pasal attitude my ex boy, tp terbantutlah pulak..mcm malas jer..biar la kan..time sayang, kita sayang.. dah putus, tkyah kot ganti ngn benci..tapi kena laa buang sayang tu..ada jodoh. sure jumpa y lebih baik kan..mmmm..nk g solat laaaa..dah lewat..hehe...mlm ni juz tinggal aku, mak, anis, kakak n hubby dia..so cadang nk mkn tomyam kt luar..jom sapa nk itutt...hehe


No comments:

Post a Comment