Saturday, March 26, 2011

Minyak Telon utk baby, hilangggg

waaaa..sedihnya..minyak tu aku cari2 da jumpa..balik rumah, hilang pulak..rasanya masa aku beli tadi ada lagi dalam beg plastik sekali ngn nasi ayam tuh..alih2 ilang lak time aku syok tunjuk2 kt mak aku..


mujur la laki aku da balik alor star..kalo tak,mau malam ni jugak dia akan bagi tarbiyah kt aku..well..even minyak tuh harganya juz rm8.90, y pada pendapat korang amat sangat lah murah n boleh dibeli beberapa dozen lagi, tapi masalahnya minyak ni spesel tauu..

apa y spesel sgt tu???rasanya tadi aku nmpak kt kedai tu ada lagi berkotak2 minyak tuuu..minyak telon ni spesel sbb ia dibeli dengan perasaan penuh excited dan kegumbiraan serta harapan dan juga doa yang ku ucap dalam hati..hambikkkk..bukan senang aku nk beli sesuatu yang penuh dengan penghargaan mcm ni kann..kekekeke

esok aku nk g cari balik kot2 aku tertinggal kt kedai tuh tkpun aku tertinggal kt kedai topup tadi tkpun tercicir time nk balik..akan kucari jua sehingga aku terjumpa semula..namun, seandainya tidak juga ketemu, aku akan beli juga y brand sama tp botol kecik sikit, myb harganya dlm rm4 jer..pada korang2 y rasa membuang masa je baca blog aku..hahaha..sapa suruh baca..

No comments:

Post a Comment