Monday, August 9, 2010

Balik


ni paling best bila cakap soal balik..aku suka balik on time, mai pon on time..1.30 petang..pade kawan2 y balik keje lewat dr itu..jgn jeles tau..hehehhe..skul aku 2 sesi..aku lak ajar kelas2 yang paling pndai dari belakang..kikikiki..so, seumur aku bekerja, aku tk penah wat revision pon mcm kawan2 aku yang lain,...tapi, best sebenarnya wat revision ni, leh tmbahkan ilmu..

buku tk penah semak..bukan aku malas tau...aku amalkan semakan pintar..kikikiki..aku bagi soklan pendek2, terus aku semak..nak bagi banyak sikit dlm buku tu, aku suruh buat pembetulan on that time..apalah y susah sgt, aku bagi word 'HOME', pastu tiap sorang dak form 5 ni dikehendaki buat 3 sentences guna word ni..tu jerr..keje aku juz betulkn kesalahan derang..korang jgn laa expect yang grand2nyeee...tu pun dah kira cm kerahan minda y amat sgt daa bagi dorang..

buku or keja sekolah tk penah dibawa balik ke umah..aku la cikgu paling rilex sekaliiiiii..opsssssssssss..brek jap....TIDAKKKK..tidak sama banyak kali, bukan tidak sama sekali..susah woooo..keja aku guru data murid, ataupon guru SMM, ppd tu, kejap2 nak, kejap2 nak..remeh toll...budak2 seramai 1068, darab laa maklumat asas dlm 30..da riban riban data aku kena uruskan..memangla gru kelas y masukkan, tapi derang pon byk wat silap..tinggal ruang kosong sana sini, aku laa y rajin menampal data, auta jerr..betui ke tk betui kee..jgn byk soal..kalo rajin sgt, isi le sndiri..dah byk tu je data derang bagi..kekangan masa, so terpaksa laa meng auta..skrg diri ini rasa lebih terbeban tugas2 perkeranian..alangkah bagusnya kalo UPSI msukkan subjek SMM or EMIS dalam silibuss..hehehe..

No comments:

Post a Comment